Kantoor- en retouradres: 
mac-cover.nl
t.a.v. Klantenservice
De Huchtstraat 25
1327EB Almere

Wij hebben geen afhaaladres en/of showroom.

Bedrijfsinformatie:
Webwinkel-deals
www.mac-cover.nl
info@mac-cover.nl
Waalstraat 51, 1316ES, Almere
KvK: 54994128
BTW: NL851521058B01

IBAN: NL76INGB0006077351
BIC: INGBNL2A


PostNL Bezorgingsdagen
 

Besteld voor 17.00 uur op: Levering Nederland: Levering België:
Maandag Dinsdag Donderdag
Dinsdag Woensdag Vrijdag
Woensdag Donderdag Zaterdag / maandag
Donderdag Vrijdag Maandag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag
In het weekend Dinsdag Donderdag


Het komt wel eens voor dat PostNL vertraging oploopt met het bezorgen van uw bestelling. Mocht u 2 dagen na de statuswijziging "verzonden" uw order nog niet hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@mac-cover.nl.


LET OP!: OP FEESTDAGEN WORDT ER GEEN POST BEZORGT EN/OF VERZONDEN DOOR POSTNL!!


Retourrecht | Klanttevredenheid staat bij mac-cover.nl voorop
Heeft u een verkeerd product besteld of voldoet het product niet aan uw eisen? Dan kunt u het bestelde product / de producten binnen 14 dagen naar ons terug sturen. U kunt hierbij kiezen voor een vervangend product of voor teruggave van het aankoopbedrag. Wilt u een product terugsturen of ruilen, volg dan het stappenplan welke voor u van toepassing is onder het kopje “retourneren of ruilen” hieronder. 




Veelgestelde vragen

Algemeen
 Hoelang heb ik garantie op de artikelen van mac-cover.nl?
 Hoe kan ik zien of het product dat ik wil bestellen op voorraad is?
Verzending en levering
 Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
 Kan ik mijn bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen?
 Wat betaal ik aan verzendkosten bij mac-cover.nl?
 Hoe krijg ik mijn bestelling?
 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen? Wat moet ik doen?
Retourneren en ruilen
 Hoe kan ik artikelen retourneren?
 Hoe kan ik artikelen ruilen?
Betaalmethodes
 Kan ik gebruik maken van IDEAL?
 Kan ik betalen met Paypal?
 Hoe kan ik gebruik maken van "vooraf overmaken"?
Artikelen
 Bij ontvangst van mijn bestelling is er een product defect of werkt het product niet naar behoren. Wat moet ik doen?
 Het product wat ik heb besteld is na enige tijd stuk gegaan. Wat nu?


| Meer